Thursday, October 13, 2011

Investigation


Põhjus, miks ma vaatluse alla Sportlandi võtsin on see, et sport on minu jaoks väga hingelähedane ning seega on mul uurimist huvitavam läbi viia.
Sportland on väga laialt arenenud ning aktiivne firma. Neil on kauplused mitte ainult Eesti pinnal, vaid ka laialdaselt mujal maailmas. Eestis on Sportland suuruselt number üks spordifirma, mille esindusi võib leida kõikjal üle Eesti. Arvan, et ei leidu ühtki inimest, kes poleks oma elu jooksul Sportlandist vähemalt ühte eset ostnud ! Oma klientidega suhtlemisel on nad väga aktiivsed, sest ega niisama Sportlandil Facebookis 29902 fänni pole. Firmal eksisteerib iseenesestmõistetavalt oma koduleht, kust leiab täieliku informatsiooni ning kodulehel on lingina üleval ka nende blogi, mis on praeguse seisuga küll kahjuks natuke unarusse jäänud, kuid mille idee on kajastada uusimaid kampaaniaid ja auhinnamänge. Kõige värskemad uudised jõuavad klientideni loomulikult Facebooki kaudu. Sinna laekub lausa iga kolme tunni tagant, kui mitte tihedamini, uut ja huvitavat lugemist. Eesti Sportland kahjuks Twitterit ei kasuta, kuid nt Leedu on tweetimisest vägagi huvitatud.
Sportlandi Facebooki lehel ringi liikudes jäid mulle silma väga mitmed auhinnamängud, alustades lihtsate piletite loosimisega ning lõpetades erinevate rõivakollektsioonide ära andmisega. Kuna Sportland on eelkõige spordiriiete firma, siis on väga muljetavaldav vaadata kuidas nad suudavad postitada kõige värskemaid uudiseid, videoid, pilte ning muud huvitavat äsja meie jaoks võiduga lõppenud jalgpalli elu kohta.
Analüüsides Sportlandi erinevaid kontosid interneti avarustes ja jälgides kuidas firma oma klientidesse ja informatsiooni kättesaadavusse suhtub, leian, et Sportlandis toimub tugev kahesuunaline sümmeetriline kommunikatsioon.  

No comments:

Post a Comment